Geen verzendkosten vanaf 2 stuks binnen Nederland en naar Belgie!

Voorwaarden voor particulieren


Bestellen via de website

Je kunt al onze boeken en andere producten direct via de site bestellen. Bij ieder artikel staat een knop waarmee je het aan je winkelwagentje kunt toevoegen. Je kunt vervolgens verder rondkijken op de site. Als je klaar bent, kun je naar je winkelwagen gaan, via de knop rechts bovenin. Daar kun je je bestellingen herzien, verwijderen of laten verzenden. Per artikel staat de voorraad vermeld. Indien een artikel op voorraad is, kan dit direct worden uitgeleverd. Je bestelling zal dan zo snel mogelijk worden verzonden. Wanneer van een artikel geen voorraad is, wordt je bestelling in nota gehouden tot het artikel voorradig is. Het gaat dan om hooguit enkele weken, tenzij anders staat vermeld bij de productinformatie.

Prijzen

Prijzen staan vermeld per artikel en worden opgesomd per bestelling, in de winkelwagen. Wegens zo nu en dan voorkomende prijswijzigingen zijn de vermelde prijzen onder voorbehoud. Er kunnen derhalve geen rechten aan worden ontleend.

Betaling

In de webwinkel heb je de volgende betaalmogelijkheden:
- met iDEAL of Bancontact kunt u via uw eigen rekening het bedrag overmaken
- met een factuur met betaling binnen 14 dagen
- contant bij afhalen

Verzendkosten

De verzendkosten worden automatisch berekend in de webwinkel. Mocht daar iets mis gaan, stuur dan alsjeblieft een mail naar: info@hajefa.nl
Voor particulieren zijn de verzendkosten:
- per zending binnen Nederland: 3 euro en gratis vanaf 2 artikelen
- per zending naar Belgie: 6 euro en gratis vanaf 2 artikelen
- per zending binnen de Europese Unie: 10 euro en gratis vanaf 4 artikelen

Na de bevestiging van je bestelling krijg je direct een bevestiging van je bestelling per e-mail toegestuurd. Vermeld daarom altijd je actuele mailadres bij je bestelling. In de bevestiging staat de gekozen betaalwijze vermeld, de verzendkosten en eventuele kortingen. De bestelling zal dan zo snel mogelijk worden verstuurd. We versturen je bestelling via PostNL, meestal nog dezelfde dag. Binnen Nederland en naar Belgie mag je daarom rekenen op bezorging binnen 1 tot 2 werkdagen. Indien de levertijd langer is informeren we je hierover.

Garantie en retourneren

Vanaf het moment dat je je bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je de bestelde artikelen veertien dagen op zicht. Na het verstrijken van de zichttermijn wordt de koopovereenkomst een feit. Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, kun je het binnen de zichttermijn retourneren. Wanneer er iets om welke reden dan ook niet naar verwachting is, kun je de artikelen binnen veertien dagen in originele staat (dus zonder ze te hebben gebruikt) retour sturen naar Uitgeverij Hajefa. De verzendkosten van het retour sturen zijn voor rekening van de klant. Retouren graag vantevoren melden via de website: Informatie/Retour melden . Daar kun je ook terecht voor nadere informatie. Na ontvangst van de retourgestuurde artikelen zullen deze binnen veertien dagen worden terugbetaald (inclusief eventuele veranderingen in de verzendkosten) op de bij ons bekende rekening.

Klachten

Indien je een klacht hebt dan kun je deze binnen zeven dagen na ontvangst van je bestelling en constatering van de gebreken volledig en duidelijk omschreven schriftelijk indienen bij Uitgeverij Hajefa, dit kan per post naar het vestigingsadres of per email naar info@hajefa.nl. Klachten worden binnen een termijn van twee weken afgehandeld. Binnen deze veertien dagen ontvang je een antwoord op je klacht of een ontvangstbevestiging van je klacht met daarin de termijn waarop je antwoord kunt verwachten. Indien je klacht door Uitgeverij Hajefa als gegrond wordt beschouwd dan zal Uitgeverij Hajefa het betreffende artikel kostenloos vervangen of alsnog toesturen.
Indien je klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Eventuele geschillen die niet in onderling overleg tot een bevredigende oplossing kunnen worden gebracht, kunnen worden voorgelegd aan Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Indien daar geen oplossing uit voortkomt, kun je je klacht voorleggen een door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak van deze geschillencommissie is bindend en zowel Uitgeverij Hajefa als jij als de consument met een klacht stemmen in dat deze uitspraak bindend is. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om je klacht(en) aan te melden bij het Europees ODR-platform via https://ec.europa.eu/odr. Uitgeverij Hajefa zal binnen twee weken na uitspraak van de commissie de klacht conform de uitspraak afhandelen. Klachten en de correspondentie hierover wordt door Opleidingscentrum Ishtar zeven jaar bewaard.
Voor de meest actuele informatie over het indienen van een klacht kun je terecht op https://www.webwinkelkeur.nl van Stichting Webwinkelkeur en een geschil kun je indienen via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Privacy

Uitgeverij Hajefa respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Uitgeverij Hajefa zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen in geval deze zijn betrokken bij het uitvoeren van je bestelling of voor het toezenden van de nieuwsbrief en/of catalogus.
Uitgeverij Hajefa gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten en geinteresseerden de volgende diensten te leveren:
- levering van artikelen die bij Uitgeverij Hajefa zijn besteld;
- je op de hoogte houden via een digitale nieuwsbrief als je je hiervoor opgegeven hebt. De nieuwsbrief bevat informatie over nieuwe uitgaven op het gebied van astrologie en spiritualiteit, boekpresentaties, workshops en lezingen van auteurs en informatie over aan Uitgeverij Hajefa verbonden organisaties;
- de jaarlijkse toezending per post van de papieren folder met nieuwe uitgaven.

Welke persoonsgegevens worden bewaard?
- Als je bij Uitgeverij Hajefa een account aanmaakt slaan we de volgende informatie op: je naam, geslacht, (aflever)adres, telefoonnummer, e-mailadres en eventuele betaalgegevens (IBAN en BIC), zodat je deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.
- Als je een bestelling plaatst worden deze gegevens gebruikt om je bestelling uit te voeren en je van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
- Wachtwoorden worden niet in het systeem van Uitgeverij Hajefa opgeslagen. Indien je het wachtwoord niet meer weet dan kun je dit opnieuw aanvragen via wachtwoord vergeten.
- Uitgeverij Hajefa maakt alleen gebruik van functionele cookies om de webwinkel goed te laten functioneren en het bestelproces goed te laten verlopen. Deze cookies bevatten informatie over hetgeen dat in de winkelwagen is opgeslagen en dit zal 14 dagen bewaard worden.
- Bij klantgegevens kun je aangeven of je de digitale nieuwsbrief wilt ontvangen.
- Via de knop Nieuwsbrief kun je je aanmelden voor de digitale nieuwsbrief van Uitgeverij Hajefa en/of Opleidingscentrum Ishtar. Als je je adresgegevens ingeeft dan ontvang je ook een keer per jaar de papieren folder met nieuwe uitgaven. Indien je geen papieren folder wenst te ontvangen dan kun je dat doorgeven via info@hajefa.nl.

Aanpassing en verwijdering gegevens
Je gegevens kun je in ons systeem inzien nadat je bent ingelogd in de webwinkel. Onder de knop Account kun je eventuele veranderingen aanbrengen in de bewaarde gegevens en opties voor de ontvangst van de nieuwsbrief. Je account wordt voor onbepaalde tijd bewaard om je te blijven informeren over nieuwe uitgaven en activiteiten van Uitgeverij Hajefa.
Indien je je gegevens wilt laten verwijderen uit ons systeem dan kun je dit doorgeven via: info@hajefa.nl. Je gegevens kunnen direct verwijderd worden uit ons systeem als er geen order- en factuurgegevens aan gekoppeld zijn. Indien er wel orders zijn gekoppeld aan je account, dan kunnen de gegevens pas verwijderd worden zeven jaar na het einde van het boekjaar waarin de bestelling is gedaan. Je account kan wel op non-actief gezet worden, zodat je geen post of nieuwsbrief meer ontvangt.

Beveiliging van gegevens
Uitgeverij Hajefa bewaart je gegevens binnen een beveiligd administratief systeem, waarin diverse gegevens afgeschermd (IBAN en inlognaam) of helemaal niet zichtbaar zijn (wachtwoord). Indien onverhoopt je persoonlijke gegevens toch in handen komt van niet-geautoriseerden dan zal dit binnen drie dagen aan je worden gemeld, evenals bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Tevens zullen alle benodigde maatregelen worden genomen om dit ongedaan te maken en om dit in de toekomst te voorkomen.

Webwinkelkeur
Wij verzamelen reviews via het platform van WebwinkelKeur en de eigen webwinkel. Als je een review achterlaat via WebwinkelKeur dan ben je verplicht om je naam, woonplaats en e-mailadres op te geven. WebwinkelKeur deelt deze gegevens met ons, zodat wij de review aan je bestelling kunnen koppelen. WebwinkelKeur publiceert je naam en woonplaats eveneens op de eigen website. In sommige gevallen kan WebwinkelKeur contact met je opnemen om een toelichting op je review te geven. In het geval dat wij je uitnodigen om een review achter te laten delen wij je naam en e-mailadres met WebwinkelKeur. Zij gebruiken deze gegevens enkel met het doel je uit te nodigen om een review achter te laten. WebwinkelKeur heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om je persoonsgegevens te beschermen. WebwinkelKeur behoudt zich het recht voor om ten behoeve van het leveren van de dienstverlening derden in te schakelen, hiervoor hebben wij aan WebwinkelKeur toestemming gegeven. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van je persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van de dienstverlening waarvoor WebwinkelKeur derden inschakelt.


Keurmerk webwinkel

Verzendkosten


Nederland: Geen verzendkosten vanaf 2 stuks, bij 1 stuk € 3,-

België: Geen verzendkosten vanaf 2 stuks, bij 1 stuk € 6,-

Overige landen: zie de verzendkosten.

Betalen

U kunt in de webwinkel betalen met: iDEAL, Bancontact of op rekening.


Uitgeverij Hajefa, tel: 0031 (0)79 3625650
Zuidwijkstraat 80, 2729 KE Zoetermeer
E-mail: info@hajefa.nl