Binnen Nederland vanaf twee stuks (Belgie drie stuks) geen verzendkosten!

Klachtenregeling


Klachten

Indien u een klacht heeft dan kunt u deze binnen zeven dagen na ontvangst van uw bestelling en constatering van de gebreken volledig en duidelijk omschreven schriftelijk indienen bij Uitgeverij Hajefa, dit kan per post naar het vestigingsadres of per email naar info@hajefa.nl. Klachten worden binnen een termijn van twee weken afgehandeld. Binnen deze veertien dagen ontvangt u een antwoord op uw klacht of een ontvangstbevestiging van uw klacht met daarin de termijn waarop u antwoord kunt verwachten. Indien uw klacht door Uitgeverij Hajefa als gegrond wordt beschouwd dan zal Uitgeverij Hajefa het betreffende artikel kostenloos vervangen of alsnog toesturen.

Indien uw klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Eventuele geschillen die niet in onderling overleg tot een bevredigende oplossing kunnen worden gebracht, kunnen worden voorgelegd aan Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Indien daar geen oplossing uit voortkomt, kunt u uw klacht voorleggen een door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak van deze geschillencommissie is bindend en zowel Uitgeverij Hajefa als u als de consument met een klacht stemmen in dat deze uitspraak bindend is. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om uw klacht(en) aan te melden bij het Europees ODR-platform via https://ec.europa.eu/odr. Uitgeverij Hajefa zal binnen twee weken na uitspraak van de commissie de klacht conform de uitspraak afhandelen. Klachten en de correspondentie hierover wordt door Opleidingscentrum Ishtar zeven jaar bewaard.

Voor de meest actuele informatie over het indienen van een klacht kunt u terecht op https://www.webwinkelkeur.nl van Stichting Webwinkelkeur en een geschil kunt u indienen via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Keurmerk webwinkel

Verzendkosten

Nederland: Vanaf 2 artikelen: geen verzendkosten. 1 artikel: € 2,- voor brievenbuspost en € 5,- voor pakketpost.
België: Vanaf 3 artikelen: geen verzendkosten.
1 of 2 artikelen € 6,-.
Overige landen: zie de verzendkosten.

Betalen

U kunt in de webwinkel betalen met: iDEAL, Bancontact, Europese incasso of op rekening.


Uitgeverij Hajefa, tel: 0031 (0)79 3625650
Zuidwijkstraat 80, 2729 KE Zoetermeer
E-mail: info@hajefa.nl